Wij zijn 3 buurvrouwen met een passie voor lapjes en een uit de hand gelopen hobby...

Alles wat je op onze site ziet is hand/machine gemaakt van katoenen stoffen (tenzij anders vermeld) in een beperkte oplage.

Wil je wat bestellen, mail dan naar buurvrouwenbuurvrouw@hotmail.com

Welkom bij de buren!

maandag 28 juni 2010

Taartjes!!



Heerlijke taartjes in allerlei smaken. Voor aan je sleutels, je tas, voor kinderen om "theevisite" te spelen en als speldenkussentje. Allemaal gemaakt van vilt en zónder calorieën :)




Om er voor te zorgen dat het geen uren duurt voordat je pc al dat lekkers geladen heeft, hebben we de foto's opgedeeld in verschillende "hoofdstukken", nl cupcakes, sleutelhangers rond ,sleutelhangers punt sleutelhangers rond en vlaaitjes.....
Als je in rechterzijbalk klikt op "Taartjes" zie je ze allemaal onder elkaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Buurvrouwen

Ik hou niet van taartjes maar van deze krijg je gewoon honger.
Harstikke leuk weer.

Doei, Monique

silvia broeken zei

hoi hoi corinne mischien ken je me nog...... silvia vd studiereis die van skoebidoe en webwinkel spruitelf!!! leuk zeg die taartjes , wat een vakwerk !!! alles okee verder ? ik had je mail adres niet dus vandaar deze manier wnt ik heb nog meer nieuws maar dat mail ik je nog wel via het werk , groetjes silvia